Bratislava 27. júla (TASR) - Tatra banka počas dnešného dňa zaznamenala výskyt podozrivej e-mailovej komunikácie, ktorej cieľom je získať citlivé údaje od klientov. Ide o podvodné konanie nazývané phishing.
Banka preto pre svojich klientov vydala niekoľko upozornení. "Tatra banka od klientov nikdy nežiada overenie ich osobných údajov takýmto spôsobom. To sa týka tak e-mailovej, ako aj telefonickej komunikácie," uviedla hovorkyňa banky Zuzana Povodová.
Klientom preto odporúča, aby na takýto e-mail nikdy neodpovedali a neklikali na jeho prílohy alebo linky. "Ak už klienti zadali na podvodnej stránke svoje aktuálne heslo do online bankovníctva, odporúčame, aby ho v záujme bezpečnosti ďalej nepoužívali. Nové heslo si môžu rýchlo a jednoducho vytvoriť v Internet bankingu v nastaveniach svojho profilu," upozornila Povodová.
Zároveň pripomenula, že vďaka nástroju Karta a čítačka je pre úspešné prihlásenie do Internet bankingu potrebné okrem hesla zadať aj jednorazový kód.
0